Gedetailleerde informatie van het geselecteerde spel op de markt:

Hispaniola (nieuw in folie)

Richtprijs: € 1337
Gebruikersnaam verkoper: delme
Naam verkoper: Tom Delme
Woonplaats: Ramsel

Beschrijving:
HH WAS HERE
-ben- is a faggot
SQL injection is possible on this site, please tell an admin to fix this.

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡.___

♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪



NIEUW IN FOLIE

Aantal spelers: 3-5
Leeftijd: Vanaf 10 jaar
Tijdsduur: ca. 45 minuten
Taal: Nederlands
Uitgever: PS-Games
Ontwerper: Michael Schacht

Begeleid een bende piraten uit de Cariben. Het doel is om kapitein op de zes schepen van deze kleine piratenvloot te worden. Als kapitein maak je immers aanspraak op het grootste deel van de buit.
Maar wees voorzichtig… In de drukte kan het zomaar voorkomen dat er een man overboord raakt en naar het dichtstbijzijnde eiland moet zwemmen om daar een tijdje te verblijven. Piraten zijn immers onbetrouwbare zeelieden: probeer daar maar eens kapitein van te worden. Verzamel de grootste buit en win!

Troeven bepalen
De kaarten worden geschud en elke speler krijgt een gelijk aantal kaarten. Elke speler speelt gelijktijdig met de bovenkant naar beneden een kaart uit zijn hand. Wanneer iedereen klaar is, worden de kaarten omgedraaid. De hoogste kaart bepaalt de kleur van de troeven.

Matrozen plaatsen
Het spel begint met het plaatsen van de matrozen. De startspeler speelt een kaart op het midden van de tafel en de anderen spelen één voor één hun kaart. De hoogste kaart wint de slag.
Diegene die de slag wint, gaat een matroos plaatsen op het schip van de kleur van de slag. De matroosfiguren worden altijd geplaatst in het midden van het schip. Dit is de plaats van de kapitein. Als daar al een matroos staat, wordt deze verplaatst naar de linker- of de rechterplaats op het schip. De winnaar van de slag bepaalt de verplaatsing. Deze verplaatsingen kunnen als gevolg hebben dat er een matroos overboord geduwd wordt.
Overboord geslagen matrozen zwemmen naar het eerste eiland. Als daar al een matroos zit, gaat deze naar het tweede eiland. Als ook dáár een matroos zit, zwemt die naar het derde eiland enzovoorts. Zo schuiven de matrozen dus door, elke keer als er iemand overboord raakt. Elke matroos die op het laatste eiland terechtkomt, wordt gered en gaat terug naar de hand van de speler van wie die matroos is.
Puntentelling
Als alle kaarten zijn gespeeld worden de punten geteld. Zo krijg je winstpunten als je een kapitein of een matroos op een schip hebt, maar krijg je strafpunten als er nog matrozen van je op de eilanden zitten.
De speler met het hoogste aantal punten wint het spel. Vooraf kun je met je medespelers afspreken verschillende rondes te spelen. Als je meerdere rondes speelt, blijven alle matrozen op de schepen en eilanden staan, schud je de kaarten en start je het spel weer bij het begin.

Het spel kan afgehaald worden regio Heist-op-den-Berg of verzonden worden (kosten verzending niet inbegrepen).

Publicatiedatum: 02-02-2008


Klik op de bovenstaande foto's voor een grotere weergave

Interesse in dit koopje?

Omdat je momenteel niet bent ingelogd kan je de verkoper niet contacteren. Log in op onze website en kom terug naar deze pagina. Je zal zien dat er een formulier staat om de verkoper te contacteren. Als je nog geen account hebt aangemaakt kan je jezelf eerst gratis registeren.

Klik hier om in te loggen.
Klik hier om jezelf te registeren.

Naar markt


Nieuws - Spellen - Markt - Prijzen - Links - Blog - Login - Registreer - RSS - Online Casino

Unieke bezoekers:

blog counter

Statistieken